сряда, 24 август 2022 г.

Рибарска среща 2

 
Дойде дългоочаквания ден,в който трябваше да замина за морето.
Щях да пътувам с колата на Жеков.
Дълго време му отказвах,но накрая се съгласих,да пътувам облечен като момиче.Времето след събитията в които се опознах с него и той ме отвори,използвах в усъвършенстване на това как да се държа като жена.С обличането ми се получиха нещата.Тялото ми позволяваше с малко усилия да се преобразявам бързо и не беше никак зле.Жеков се погрижи за мен,епилирах се с лазер трайно където имаше и малко косми.Оставих си косата да стигне дължина и я изрусих в приятен цвят стигаща почти до дупето  ми. 
Козметичните процедури също свършиха чудеса,а последния щрих беше гел лак с изграждане и педикюр.Много ми харесваше последното,защото ме караше да се чувствам истинско момиче.
Колата му беше голяма и луксозна,пътуването щеше да е леко.
Звънна ми че е пред блока,бях за секунди долу с един голям куфар и още две чанти.
Чух добри думи за себе си,че съм истинска жена с този багаж.
Седнах до него,сега видях и доволната му физиономия,носех лека бяла лятна рокля,с черен сутиен и презрамки,като умишлено не си обух бикини,знаех че и без това,Жеков щеше да ги свали още на първата бензиностанция.Така и се случи,нямаше и половин час от тръгването и отбихме.Преди това разбира се,му духах докато караше по извънградския път.Не беше и много трудно с големия му член,той беше с бермуди с широк ластик,само ги опъна леко надолу и той изкочи на воля,знаех какво да го правя.
Отивайки към тоалетната вървях преди него,като люлеех дупето си под роклята предизвикателно,давайки си сметка че ще бъде наказано след минута.Той носеше умишлено една чанта пред чатала си,защото размера и ерекцията му,бяха огромни,трябваше да я прикрие.
Чаках го в тоалетната с вдигната рокля,подпряна на клекалото.В дамската ми чанта си носех само анален гел ,мокри кърпички и червило.Едва успях да си смажа дупката,вратата се отвори и в същата секунда,една огромна глава застана на отвора ми.Следващото беше,наказанието ми за цялото дразнене с минета и поклащането на дупето ми на високите обувки.
Влезе до дъно с едно движение в мен.Нямаше и как да е друго,беше ме разработил последните два месеца,точно по неговия размер,нямах никаква болка повече.Анусът ми беше негов.Еба ме бързо и кратко,възбудата му беше голяма,изпразни се в мен както винаги,затова и веднага си сложих една малка тапа,която си бях подготвила,защото знаех че щях да тека с часове,заради многото му сперма с която винаги ме пълнеше.
Никой не ни усети и се изнизахме един след друг.
Докато сядахме в колата,до мен мъжа от бензиностанцията не отделяше очи от мен,а през отворения прозорец,видя нещо което направи лицето му да онемее,роклята ми беше се набрала към кръста и малката ми пишка беше се показала,така че да я види.Успях веднага да я дръпна,нямах още тези навици на жена и глупаво му показах всичко.Лицето му почервеня,а в панталоните му нещо се размърда.В този момент телефона на Жеков звънна.Нещо се беше объркало и трябваше да отиде да вземе някакви документи.Казах му,че искам да си почина в ресторанта до бензиностанцията и да ме остави там,да го изчакам.Той потегли бързо,а аз се отправих натам на високите си токчета,като съжалих че не си бях обула бикини поне.
Докато си отпивах от свежия коктейл в ресторанта,влезе мъжа от бензиностанцията.Беше в други дрехи,явно смяната му беше свършила точно след като обслужи нас.Огледах го,беше набит едър мъж с груби ръце и доста окосмен,виждаше се заради потника и късите бермуди с които беше.Помислих че търси някой,но като ме видя тръгна към мен.Притесних се леко,какво ли щеше да иска,докато ми минаваха тези мисли,той стигна до мен и ме попита,дали може да седне и да ме пита нещо.Не дочака отговора ми,седна и ми се усмихна.
Знам каква си,ми каза.Видях че си момиче с пишка под тази рокля.Идвам да ти предложа нещо,знам че мъжа с който пътуваш те чука в тоалетната преди малко.Имаме камери заради сигурността,така че мога да изтрия записа,ако дойдеш с мен отзад в ресторанта в стаята на охраната,той ми е приятел и да ми направиш една свирка,какво ще кажеш?Всичко ще изтрия после и можеш да си спокойна.
Главата ми пламна,какво си мислеше този,че съм някоя курва ли или защото съм момче в женски дрехи,трябваше да ме третират като боклук,но нямаше и кой да ме защити,затова помислих малко и си казах,ами какво пък толкова,днес духах и ме ебаха,пък и до морето щяха да ме ебът още няколко пъти,все пак си познавах човека.Един кур повече,нямаше да ме изплаши,затова му казах че съм съгласна и да отиваме.
Той се изненада колко бързо се съгласих и бързо ми взе нещата и излязохме от ресторанта.Стаята на охраната беше в края на сградата отзад,нямаше никакви хора.Влязохме вътре,но изненадата беше че охранителя си беше там.Той явно ни очакваше,защото ни каза бързо влизайте.
Беше малка стая с едно бюро и няколко монитора и единично легло.
Това ли е травестита попита той.Да,ако знаеш колко е палава каза безинджията,докато се събличаше.
Аз бях като в транс,двама съвсем непознати щяха да ме чукат и нямаше мърдане.Усетих как роклята ми изхвърча през главата и останах само по сутиена си.Косматия ме дръпна към него на леглото и ме сложи на колене.Сега видях през многото му косми члена му.Къс и много дебел кур,който нямаше кожа,явно беше обрязан,защото главата му беше много набръчкана и едра.Пъхна ми го в устата и докато го поемах,ерекцията му вече беше пълна.Много корав беше и дебел,започнах да го смуча яростно,като си мислех че бързо ще го изпразня.Но явно много още щях да уча за пишките на мъжете.Разглоби ми устата от чукане и не свършваше.Докато всичко стана лиги,усетих как се дръпна и ме завъртя като перце,дупето ми лъсна към него,само го чух как изсвири с уста като ми видя тапата в ануса.Леле брат тая е пожар,виж какво има в гъза си.Охранителя който до този момент наблюдаваше отстрани и си мачкаше панталона се приближи и той подсвирна весело.Казвам ти тая курва ще яде много ебане сега.Извади ми тапата и веднага ми го вкара,без да се опита дори да внимава.Изпотих се въпреки че бях разработена вече,беше дебело парче.Клати ме с всичка сила докато не изрева и се изпразни дълбоко в мен.Помислих че всичко свърши,но в този момент чух само как охранителя каза,сега е моя ред.Даже не му видях кура,направо ми го вкара.Усетих само че е нещо много дълго,защото проникна надълбоко в мен,много повече от предния.Започна да ме чука,като го изкарваше целия и го вкарваше до топките си.Дължината му беше сериозна защото от триенето се надигна нещо в мен и знаех че ще се изпразня след още няколко тласъка,така и стана,разтресох се цялата и започнах да пръскам сперма от мекото си пишле.Чух бензиджията да му вика виж брат тая се празни като жена,с мека пишка е,а си хвърля соковете.Засмяха се и получих още по бързи тласъци,последвани от мощен рев и празнене отново вътре в мен.След като свърши и охранителя,се пресегна и ми напъха отново тапата,да съм им пазел спермата.Сега се обърнах и видях кура му,беше тънък но много дълъг като маркуч.Даде ми го в устата да го довърша и почистя.Написаха ми телефоните си и ми казаха непременно да им звънна на връщане да ме изчукат пак,а записа попитах аз,ами запис няма,просто те пробвахме,нали колегата ти видял пишлето под роклята и те разбрал че си куротрошачка,изсмяха се двамата и ме плеснаха по задника.Докато си обличах роклята всъщност осъзнах че ми хареса,нали съм си курва.
Докато вървях и се опитвах да си оправя походката и да си синхронизирам бузите на дупето които се люлееха мазни от сперма и гел,колата на Жеков паркира отпред.Как си малката скуча ли без мен ме попита,неее отговорих даже се ебах с двама.Той ме погледна и се засмя,абе още си малка и неопитна но след това лято и това ще можеш да правиш,колко се беше объркал,апетита идвал с яденето казвали хората.
По пътя спирахме още два пъти да ме чука,всеки път след това ми слагаше тапата отново.
Имах сперма в дупето си за цял футболен отбор вече.
 
Пристигнахме на морето,беше малко селце на север от Балчик.Имаше една рибарска комуна,извън селото в едно заливче откъснато от населеното място.Понеже беше и оградена територията,мястото беше девствено.
Имаше една по-голяма постройка,в която се оказа че се събират рибарите да хапват и да правят там всичко и няколко бунгала за спане.Изненадах се от многото лодки около брега.Виждаше се и огън,около който имаше няколко човека,явно готвеха нещо.
Посрещнаха ни много възторжено,бяха шест мъже,после разбрахме че има още толкова в морето.Жеков ме запозна с всеки един отделно.Гледаха ме с интерес,всички знаеха за мен предварително,бяха им разказали за мен,че съм момче което иска да бъде момиче и че е много любопитно да открие  женския свят.
Настаниха ме в специално бунгало,което приготвили за мен.Изненадата ми беше голяма,в бунгалото имаше всичко което едно момиче би искало.Голямо огледало,кокетна масичка с всякакви женски принадлежности.Доста голямо легло с метални крака и табли с орнаменти.Имаше дори баня с голяма ъглова вана и дюзи,каквато нямах представа как се ползва.Направи ми впечатление и бидето,което после стана най-използваното от мен нещо.
Жеков дойде попита ме дали съм доволна от условията и да ме пита имам ли нужда от нещо.Казах му че имам нужда да си махна тапата,защото не я издържах повече.Ела да те изкъпя и после ще я махнем ми каза той.Изкъпа ме много нежно,изтри ме навсякъде,като си поигра с малката ми пишка,която щръкна много смешно,възбудата ми беше голяма от изминалия ден.След това ми каза ела моето момиче имам изненада за теб,ще видиш всички рибари тази вечер с какви курове разполагат,но тази вечер никой друг освен мен няма да те чука.
В този момент вратата се отвори и влязоха всички рибари от комуната,като бяха голи както майка ги е родила.Отначало се смутих и притесних,за мен бяха тотално непознати мъже,но любопитството ми беше голямо,не откъсвах очи от това което имаха между краката си.Мъжете бяха едри и на предполагам около 50 годишни повечето.Някои с коремчета но всички бяха доста окосмени,както около членовете.Докато ги зяпах,не разбрах кога на земята хвърлиха нещо като надуваем дюшек и Жеков легна по гръб на него,члена му беше в ерекция и внушително изправен нагоре стърчеше като кол.Усетих как силните му ръце ме дръпнаха и се озовах между краката му.Знаех какво да правя и започнах да го облизвам като сладолед.Докато се стараех със свирката чувах как мъжете ръмжат обобрително,даже усетих няколко ръце на дупето си и някой ми натисна тапата в дупето.Изписках от кеф и изплюх големия кур от устата си,обърнах се и клекнах над Жеков в очакване да я извади за да ме чука.Шоуто започваше,знаех какво ще стане като я извади.Всички мъже вече се бяха наредили около нас в кръг и сега можех да видя че всички са в ерекция здраво надървени.
Не бях виждал такова нещо,курове от всякакъв размер,дебели с големи глави,тънки и дълги,някои с почти черна кожа,други обрязани и грубовати,но един беше внушителен,колкото този на Жеков даже според мен по-дебел.Докато ги разглеждах,тапата изхвърча от мен,в този момент спермата от целия ден в мен и няколко мъже които бяха свършили в мен се изля по целия корем на Жеков.Беше много,лъщеше навсякъде и целия ми гъз стана лигав от нея.Даже ръкопляскаха от видяното,чух само как се поздравяваха от находката и се заканиха,да ме напълнят много повече от това.От унеса ме извади огромния член на Жеков,който влезе целия от един тласък.Даже не ми мръдна нещо на лицето,нито болка нито бях изненадана.Започнах да се нанизвам и чукам сама бързо.Знаех че няма да издържа много и свърших пред всички без да се пипам,като когато започнах да се празня започнах да крещя от удоволствие без да се притеснявам от публиката,даже преиграх нарочно.Нямаше повече време за губене,започнах да им духам наред.Въртяха се и се изчакваха но не много.Чуках се леко на големия хуй и поемах различните курове един по един.Опознавах ги добре,някои влизаха целите в устата ми,други едвам.Лъсках им с ръце,после идваше смяна.Докато не започнаха да дишат тежко и тогава всички започнаха да се празнят,почти едновременно.Цялото ми лице,косата и гърдите ми побеляха от сперма.Влизаше ми навсякъде в носа очите ошите дори.От гледката усетих как ебача ми беше на ръба,след секунди пълнеше дупката ми за пореден път днес.Всички ме пляскаха по дупето преди да си отидат и ми казаха да си почина хубаво,защото утре ме чака много повече секс.Останах сама и се напъхах във ваната изтощена.Не бях си представяла че такова нещо е реално да се случи.Щях да бъда тяхната секс играчка за дълго време.
В главата ми се зараждаше план,за бъдещето ми.

7 коментара:

  1. Прекрасна си, миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Много страхотен възбуждащ разказ с много възбуда изненади. Очаквам такава развръзка.. Да се повеселимм. Многоооо . Дано скоро да очаквам такава изненада.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за коментара и оценката!:-)

    ОтговорИзтриване
  4. Скъпа, нямаме търпение за продължението!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можели да се запозная с последния коментар . И да го направим като на разказа

      Изтриване
  5. Може, миличък! Имам профил в Gepime. Търси Analna_Kurva!

    ОтговорИзтриване
  6. Нямам регистрация в GEPI ME. В НЯКОЙ ДРУГ САЙТ АКО МОЖЕ

    ОтговорИзтриване